יעקב מצברים
החלפת מצברי טיטניום (Titanium) עד הבית

יש לך מצבר טיטניום (Titanium) שנגמר ועכשיו הרכב לא מניע? – אל דאגה, מכונאי הרכב המוסמכים של יעקב מצברים, נמצאים כאן בשבילך! 

מצברי טיטניום (Titanium) הם מצברים עמידים, חזקים וזולים אשר פחות מוכרים על ידי ציבור הנהגים בישראל. להבדיל מחברות כמו שנפ (Schnapp) או בוש (Bosch), נתח השוק של מצברי טיטניום (Titanium) הוא קטן יותר אך לאט לאט המותג צובר לעצמו עוד ועוד לקוחות מרוצים אשר מתעקשים עליו.

בדומה לחברות מצברים אחרות, מצברי טיטניום (Titanium) הם בעלי תקן בינלאומי (אירופאי, ישראלי ויפני) וניתן למצוא אותם ברכבי טיוטה, איסוזו, פיאט, יונדאי, פורד, מרצדס, קאיה ועוד שלל דגמים אחרים.

טרם הרכבה של מצבר טיטניום (Titanium) חשוב להתאים אותו לסוג, גודל ומשקל הרכב. ניידת השירות של יעקב מצברים מחזיקה בכל המצברים השכיחים של טיטניום (Titanium) החל ממצברי 45 אמפר אשר מתאימים לרכבים פרטיים ועד מצברי 220 אמפר אשר מתאימים למשאיות כבדות. מכונאי הרכב של יעקב מצברים יוכל להגיע עד אליך ולבצע בדיקה, החלפה או תיקון של מצבר טיטניום (Titanium) בתוך 20-40 דקות מרגע הקריאה. הצוות של יעקב מצברים מעניק פתרון יעיל על לבית הלקוח תוך גביית מחירים הוגנים ומתן אחריות מלאה על החלקים והעבודה.

להזמנת ניידת שירות לבדיקה, החלפה או תיקון של מצבר טיטניום (Titanium), ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

בדיקה, החלפה או תיקון של מצברי טיטניום (Titanium) עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, החלפה או תיקון של מצברי טיטניום (Titanium) תוך הגעה עד לבית הלקוח כבר יותר מ – 15 שנה –  אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברי טיטניום (Titanium) מקוריים עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באתי לצאת לעבודה על הבוקר ופתאום האוטו לא מניע, התקשרתי ליעקב מצברים ובתוך דקות (עוד לא הספקתי לסיים את הקפה שהכנתי לי), יעקב היה אצלי.

יעקב בדק את המצבר, הסביר לי כל שלב ובסוף החליף את המצבר הגמור במחיר משתלם. ממליץ בחום! כל הכבוד על העבודה!

לבדיקה, החלפה או תיקון של מצברי טיטניום (Titanium), ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!