יעקב מצברים
מצבר לרכב באבן יהודה עד הבית

הרכב, האופנוע או המשאית לא מניע? המצבר הלך וזקוק להחלפת מצבר מהירה? – יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך!

צוות המכונאים של יעקב מצברים זמינים 24 שעות ביממה לקריאות חירום/שגרה באבן יהודה והסביבה. אנו מעניקים שירותי החלפה, תיקון ואיתור בעיות במצברים כבר יותר מ – 15 שנה תוך התחייבות לזמן הגעה קצר של עד 30 דקות מרגע הקריאה בכל שכונות אבן יהודה.

אנחנו ביעקב מצברים לא מתפשרים על איכות המצבר שלך, לכן אנו עובדים עם חברות המצברים המובילות בישראל, ביניהן ניתן למצוא את מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי טיטניום (Titanium), מצברי בוש (BOSCH), מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER) ועוד חברות מובילות אחרות. כמובן, שכל עבודה שאנו מבצעים מגובה באחריות מלאה כך שתוכל לקבל שקט נפשי וידיעה שהבעיה מאחוריך.

אם אתה זקוק לעזרה מיידית, אל תהסס ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 – צוות המכונאים של יעקב מצברים ממתין לקריאה שלך 24/7 מסביב לשעון!

יעקב מצברים - מצבר לרכב באבן יהודה עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי אבן יהודה והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות באבן יהודה

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה באבן יהודה

מחירים ללא תחרות באבן יהודה

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באתי לצאת לעבודה על הבוקר ופתאום האוטו לא מניע, התקשרתי ליעקב מצברים ובתוך דקות (עוד לא הספקתי לסיים את הקפה שהכנתי לי), יעקב היה אצלי.

יעקב בדק את המצבר, הסביר לי כל שלב ובסוף החליף את המצבר הגמור במחיר משתלם. ממליץ בחום! כל הכבוד על העבודה!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב באבן יהודה, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!