יעקב מצברים
מצבר לרכב באלישמע עד הבית

המצבר שלך שבק חיים? מחפש מישהו שיגיע עד אלישמע ויחליף לך את המצבר עם חיוך ובמחיר הוגן? – יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך!

צוות המכונאים של יעקב מצברים זמין עבורך 24/7 באלישמע והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה. יעקב מצברים עובדים עם החברות המובילות בשוק המצברים החל ממצברי ורטה (VARTA) ועד מצברי שנפ (Schnapp), מצברי טיטניום (Titanium) או מצברי בוש (BOSCH) כך שתוכל לקבל מצבר איכותי, חזק ובית טוב לרכב אשר יחזיק לאורך זמן רב.

המכונאים של יעקב מצברים בעלי ניסיון רב שנים בתיקון והחלפת מצברים לרכבים כאשר כל עבודה מבצעת עם אחריות מלאה על החומרים/העבודה שמבוצעת במקום. צוות המומחים של יעקב מצברים יבדוק את דגם ויצרן הרכב, נפח המנוע ושנת הייצור המדויקת להתאמת מצבר רכב איכותי, טוב ויעיל.

לקבלת ניידת שירות של יעקב מצברים לבדיקה, תיקון או החלפת מצבר לרכב באלישמע והסביבה הקרובה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 – אנו נשמח להגיע אליך בתוך 30 דקות מרגע הקריאה ולהחזיר אותך לדרך.

יעקב מצברים - מצבר לרכב באלישמע עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי אלישמע והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות באלישמע

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה באלישמע

מחירים ללא תחרות באלישמע

מה הלקוחות מספרים עלינו?

השתמשתי בשירות של יעקב מצברים לפני כמה ימים. לשמחתי, מצאתי איש שירות אמין, מקצועי ואדיב שעשה בשבילי מעל ומעבר במחיר הוגן מאוד.

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב באלישמע, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!