יעקב מצברים
החלפת מצברי שנפ (Schnapp) עד הבית

יש לך מצבר שנפ (Schnapp) שנגמר בדיוק ברגע שרצית לצאת לדרך? – אל דאגה, צוות המכונאים של יעקב מצברים, נמצא כאן בשבילך! 

חברת שנפ (Schnapp) היא חברה ישראלית אשר מחזיקה בנתח שוק של כמעט 50% מכלל המצברים אשר נמכרים בישראל. בדומה לחברות אחרות, מצברי שנפ (Schnapp) דורשים התאמה מדוייקת לסוג, גודל ומשקל הרכב. כיום, חברת שנפ (Schnapp) מציעה מצברים לרכב בעלי 45 אמפר ועד 100 אמפר.

ניידות השירות של יעקב מצברים מחזיקות את כל דגמי המצברים של חברת שנפ (Schnapp) כך שנוכל להחזיר אותך לכביש בצורה המהירה ביותר. לפני כל החלפת מצבר שנפ (Schnapp), טכנאי רכב מוסמך של יעקב מצברים יבדוק את המצבר הקיים ויציע לך מגוון פתרונות בהתאם לתקציב וסוג הרכב שלך. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק פתרון מהיר עד לבית הלקוח תוך מתן אחריות מלאה על העבודה, מחירים הוגנים ושקט נפשי לאורך שנים רבות.

להזמנת ניידת שירות לבדיקה, החלפה או תיקון של מצבר שנפ (Schnapp), ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

בדיקה, החלפה או תיקון של מצברי שנפ (Schnapp) עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, החלפה או תיקון של מצברי שנפ (Schnapp) תוך הגעה עד לבית הלקוח כבר יותר מ – 15 שנה –  אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברי שנפ (Schnapp) מקוריים עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באתי לצאת לעבודה על הבוקר ופתאום האוטו לא מניע, התקשרתי ליעקב מצברים ובתוך דקות (עוד לא הספקתי לסיים את הקפה שהכנתי לי), יעקב היה אצלי.

יעקב בדק את המצבר, הסביר לי כל שלב ובסוף החליף את המצבר הגמור במחיר משתלם. ממליץ בחום! כל הכבוד על העבודה!

לבדיקה, החלפה או תיקון של מצברי שנפ (Schnapp), ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!