יעקב מצברים
החלפת מצבר לאאודי עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב אאודי ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת אאודי (Audi) היא יצרנית רכב גרמנית אשר מתמחה בייצור רכבי יוקרה. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מתמחה במתן שירותי דרך מהירים, אמינים ומקצועיים לכל דגמי חברת אאודי (Audi) ביניהם ניתן למצוא את אאודי Q2, אאודי Q3, אאודי Q5, אאודי A1, אאודי A3, אאודי A4, אאודי A5, אאודי A6, אאודי A7, אאודי A8, אאודי Q3, אאודי Q7, אאודי Q8, אאודי TT, אאודי Q3 RS, אאודי RS3, אאודי RS4, אאודי RS5, אאודי RS6, אאודי RS7, אאודי S3, אודי R8, אאודי אי טרון, אאודי אוונט, אאודי TTS ועוד.

רוב הדגמים של אאודי (Audi) ידרשו מצבר בעל כוח של 50 אמפר עד 80 אמפר. באופן כללי, לפני כל החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את המצבר הקיים, סוג הרכב, השנתון ופרמטרים חשובים אחרים. רק במקרים בהם המצבר תקול או שבק חיים לחלוטין, תתבצע החלפה של מצבר הרכב.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב אאודי עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לאאודי (Audi) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לאאודי (Audi) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי אאודי (Audi) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

חיפשתי בגוגל חברת מצברים להחלפת מצבר ל‫אאודי Q3, ומצאתי את יעקב מצברים. יעקב הגיע אלי בתוך פחות מ - 30 דקות והחליף את המצבר הישן. שירות מעולה!

להזמנת מצבר לרכב אאודי (Audi) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!