יעקב מצברים
החלפת מצבר לאופל עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב אופל ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת אופל (Opel) היא יצרנית רכב גרמנית אשר נמצאת בבעלות קבוצת PSA ונחשבת לאחת מהיצרניות המובילות בעולם. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניקים שירותי דרך לכל דגמי אופל (Opel), 24 שעות ביממה, ביניהם ניתן למצוא את אופל גרנדלנד X, אופל קורסה, אופל קרוסלנד X, אופל קומבו לייף, אופל קומבו לייף XL, אופל קורסה e, אופל אינסיגניה ליפטבק ועוד.

רוב דגמי הרכב של אופל (Opel) ידרשו מצבר בעל כוח של 60 אמפר עד 72 אמפר. צוות טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את הרכב, השנתון ותקינות המצבר לפני ביצוע פעולה בשטח. רק במקרים בהם המצבר תקול או גמור לחלוטין, הטכנאי יבצע החלפה מהירה של המצבר הישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב אופל עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לאופל (Opel) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לאופל (Opel) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי אופל (Opel) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

להזמנת מצבר לרכב אופל (Opel) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!