יעקב מצברים
החלפת מצבר לאלפא רומיאו עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב אלפא רומיאו ששבק חיים בדיוק ברגע הכי לחוץ במהלך היום? – הצוות של יעקב מצברים זמין עבורך 24/7 ב – 072-3932724. 

חברת אלפא רומיאו (Alfa Romeo) היא יצרנית רכב איטלקית אשר מתמחה בייצוג מכוניות יוקרה ספורטיביות, מעוצבות וייחודיות כמו שרק האיטלקים יודעים לעשות. מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניקים שירותי דרך (בדיקה, טעינה או החלפה של מצברים) לכל דגמי אלפא רומיאו (Alfa Romeo) ביניהם ניתן למצוא את אלפא רומיאו סטלביו, אלפא רומיאו ג'וליה, אלפא רומיאו ג'וליה קוואדריפוליו, אלפא רומיאו סטלביו קוואדריפוליו ועוד.

לעיתים קרובות, דגמי הרכב של אלפא רומיאו (Alfa Romeo) ידרשו מצבר בעל כוח של 55 אמפר עד 100 אמפר. לפני ביצוע העבודה בבית הלקוח, טכנאי הרכב יבדוק את תקינות המצבר, השנתון, הדגם והוראות היצרן. רק במקרים בהם המצבר תקול, תתבצע החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

לקבלת פרטים נוספים על שירותי הדרך של יעקב מצברים לרכבי אלפא רומיאו, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לאלפא רומיאו (Alfa Romeo) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לאלפא רומיאו (Alfa Romeo) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי אלפא רומיאו (Alfa Romeo) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

התקשרתי ליעקב מצברים אחרי שהמצבר שלי שבק חיים בפתאומיות. יעקב הגיע אלי בדיוק בזמן שתיאמנו, בדק את המצבר הקיים ברכב אלפא רומיאו ג'וליה והחליף אותו במצבר חדש מהניילונים. השירות של יעקב מצברים הוא שירות מהיר, אישי ומקצועי במחיר הוגן שמתאים לכל אחד.

להזמנת מצבר לרכב אלפא רומיאו (Alfa Romeo) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!