יעקב מצברים
החלפת מצבר לאסטון מרטין עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב אסטון מרטין שעשה את שלו? – ניידות השירות של יעקב מצברים זמינות עבורך 24 שעות ביממה ב – 072-3932724.

חברת אסטון מרטין (Aston Martin) היא יצרנית רכב בריטית אשר ידועה בעולם כיצרנית רכבי יוקרה מהשורה הראשונה. מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניקים שירותי דרך מלאים לכל דגמי אסטון מרטין (Aston Martin) ביניהם ניתן למצוא את אסטון מרטין ונטאג' קופה, אסטון מרטין DBX, אסטון מרטין DB11 קופה, אסטון מרטין DB11 וולנטה קבריולה, אסטון מרטין ראפיד, אסטון מרטין וואנקוויש וולנטה קבריולה ועוד.

לרוב, דגמי הרכב של אסטון מרטין (Aston Martin) ידרשו מצבר בעל כוח של 60 אמפר עד 100 אמפר. בכל עבודה שמבצעת בבית הלקוח, המכונאי יבדוק את תקינות המצבר הקיים ברכב, שנתון הרכב והוראות היצרן – רק במקרים בהם המצבר תקול, תתבצע החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

לקבלת שירות אמין, מקצועי והוגן לטעינה או החלפה של מצבר אסטון מרטין בבית הלקוח, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לאסטון מרטין (Aston Martin) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לאסטון מרטין (Aston Martin) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי אסטון מרטין (Aston Martin) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

להזמנת מצבר לרכב אסטון מרטין (Aston Martin) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!