יעקב מצברים
החלפת מצבר לבנטלי עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב בנטלי ששבק חיים בפתאומיות? – ניידות השירות של יעקב מצברים יגיעו עד אליך, 24 שעות ביממה – אנו בשבילך ב – 072-3932724.

חברת בנטלי (Bentley) היא יצרנית רכב בריטית אשר מתמחה בייצור ושיווק מכוניות יוקרה בישראל ובעולם. צוות מכונאי הרכב המקצועיים של יעקב מצברים בעל ניסיון רב במתן שירותי דרך לכל דגמי בנטלי (Bentley) ביניהם ניתן למצוא את בנטלי קונטיננטל GT קופה, בנטלי פליינג ספר, בנטלי בנטיאגה, בנטלי קונטיננטל GT קבריולה ועוד.

הרכבים של בנטלי (Bentley) דורשים מצבר בעל כוח של 46 אמפר עד 100 אמפר. בעת הזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים, מכונאי הרכב יבדוק את דגם הרכב, השנתון המדויק, הוראות היצרן ותקינות המצבר הקיים. במקרים בהם המצבר עשה את שלו, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יחליף את המצבר הישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

לקבלת שירות אישי, הוגן ואמין לטעינה או החלפה של מצבר לרכב בנטלי בבית הלקוח, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לבנטלי (Bentley) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לבנטלי (Bentley) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי בנטלי (Bentley) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

להזמנת מצבר לרכב בנטלי (Bentley) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!