יעקב מצברים
החלפת מצבר להונדה עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב הונדה ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת הונדה (Honda) היא יצרן רכבים יפני אשר נחשב לאחת מחברות הרכב המובילות בעולם. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מתמחה בהענקת שירותי דרך מהירים לצורך תיקון, הטענה או החלפה של מצברים לכל דגמי חברת הונדה (Honda) ביניהם ניתן למצוא את הונדה ג'אז, הונדה HR-V, הונדה סיוויק האצ'בק, הונדה CR-V, הונדה אקורד, הונדה אודסיי, הונדה סיוויק Type R האצ'בק, הונדה פיילוט, הונדה אינסייט ועוד.

רוב הדגמים של חברת הונדה (Honda) ידרשו מצבר בעל כוח של 40 אמפר עד 46 אמפר, אך בהחלט ניתן למצוא דגמים אשר דורשים מצברים חזקים יותר. לפני ביצוע העבודה בשטח, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את המצב הקיים, השנתון ונפח המנוע על מנת לבצע התאמה מושלמת. החלפת מצבר ישן בחדש עם אחריות מלאה יתבצע רק במקרים בהם המצבר גמור לחלוטין.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב הונדה עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר להונדה (Honda) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר להונדה (Honda) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי הונדה (Honda) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

שירות אדיב, מקצועי ומהיר במיוחד.חיפשתי מצבר להונדה סיוויק לאחר שהרכב נתקע ביום פגישות עמוס במיוחד. יעקב אגיע עד אלי בהתראה קצרה וביצע את העבודה בצורה מושלמת.
תודה על ההצלה, זה בהחלט לא מובן מאליו!

להזמנת מצבר לרכב הונדה (Honda) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!