יעקב מצברים
החלפת מצבר לטויוטה עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב טויוטה ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת טויוטה (Toyota) היא יצרנית רכב יפנית אשר נחשבת לאחת מחברות הרכב המובילות בעולם. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי דרך לתיקון, הטענה או החלפה של מצברים המתאימים לכל דגמי חברת טויוטה (Toyota) ביניהם ניתן למצוא את טויוטה קורולה (Toyota Corolla), טויוטה יאריס (Toyota Yaris), טויוטה ראב 4 (Toyota RAV4), טויוטה לנד קרוזר (Toyota Land Cruiser), טויוטה פריוס (Toyota Prius), טויוטה ורסו (Toyota Verso), טויוטה ראנקס (Run-x), טויוטה אוונסיס (Toyota Avensis) ועוד.

רוב הדגמים של טויוטה (Toyota) ידרשו מצבר בעל כוח של 40 אמפר עד 62 אמפר, אך ניתן גם למצוא דגמים אשר דורשים מצברים חזקים יותר. טרם ביצוע העבודה, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את המצבר ובמידת הצורך יחליף אותו במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב טויוטה עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לטויוטה (Toyota) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לטויוטה (Toyota) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי טויוטה (Toyota) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.

להזמנת מצבר לרכב טויוטה (Toyota) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!