יעקב מצברים
החלפת מצבר ללקסוס עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב לקסוס שהחליט באמצע היום שלא בא לו לעבוד יותר? – צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת לקסוס (Lexus) מוגדרת כחטיבת דגמי היוקרה של טויוטה (Toyota) ודגמי הרכב שלה נחשבים לאמינים ביותר בעולם. צוות מכונאי הרכב מתמחים בהענקת שירותי דרך לרכבי לקסוס (Lexus) ביניהם ניתן למצוא את לקסוס NX, לקסוס UX, לקסוס RX, לקסוס IS, לקסוס CT, לקסוס ES, לקסוס RX L, לקסוס LS, לקסוס LC קבריולה, לקסוס LC קופה, לקסוס GX ועוד.

רוב דגמי הרכב של לקסוס (Lexus) ידרשו מצבר בעל כוח של 65 אמפר עד 100 אמפר. לפני העבודה, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את מצב המצבר הנוכחי, שנתון הרכב, הדגם והוראות היצרן. רק במידה והמצבר הנוכחי תקול, תתבצע החלפה של מצבר ישן בחדש עם אחריות מלאה.

להזמנת שירותי בדיקה או החלפת מצבר לרכב לקסוס עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר ללקסוס (Lexus) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר ללקסוס (Lexus) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי לקסוס (Lexus) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

הגעתי ליעקב בעקבות המלצה שקיבלתי מחבר, יעקב הגיע בתוך 15 דקות מסיום השיחה ונתן לי שירות החלפת מצבר ללקסוס is300h. מומלץ בחום!

להזמנת מצבר לרכב לקסוס (Lexus) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!