יעקב מצברים
החלפת מצבר למזראטי עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב מזראטי שעל הבוקר כבר לא עובד? – צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים, נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת מזראטי (Maserati) היא יצרנית רכב איטלקית אשר מתמחה בייצור ושיווק רכבים יוקרתיים, ספורטיביים ואלגנטיים. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מתמחה בהענקת שירותי דרך לכל דגמי מזראטי (Maserati) ביניהם ניתן למצוא את מזראטי לבנטה, מזראטי גיבלי, מזארטי גראן טוריסמו, מזראטי גראן-קבריו, מזראטי קוואטרופורטה ועוד.

הרכבים של מזראטי (Maserati) דורשים מצברים בעלי כוח של 45 אמפר עד 100 אמפר. בעת הגעה לבית הלקוח, מכונאי הרכב של יעקב מצברים יבדקו את סוג הרכב, השנתון, הדגם והוראות היצרן הרלוונטיות למצבר. במידה והמצבר שבק חיים, מכונאי הרכב יבצע החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לטעינה או החלפה של מצבר לרכב מזראטי בבית הלקוח, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר למזראטי (Maserati) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר למזראטי (Maserati) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי מזראטי (Maserati) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

להזמנת מצבר לרכב מזראטי (Maserati) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!