יעקב מצברים
החלפת מצבר למרצדס עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב מרצדס ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת מרצדס-בנץ (Mercedes Benz) היא חטיבת רכב גרמנית אשר נחשבת לבין היוקרתיות ביותר בעולם. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, טעינה או החלפה של מצברים אשר מתאימים לכל דגמי חברת מרצדס-בנץ (Mercedes Benz) ביניהם ניתן למצוא מרצדס E קלאס סדאן, מרצדס C קלאס סדאן, מרצדס CLA, מרצדס GLA, מרצדס GLE קלאס, מרצדס A קלאס, מרצדס GLC, מרצדס GLE, מרצדס AMG-GT, מרצדס E, מרצדס G, מרצדס GLS, מרצדס EQC, מרצדס GLB,

רוב הרכבים של מרצדס (Mercedes) ידרשו מצבר בעל כוח של 62 אמפר עד 100 אמפר. טכנאי רכב מוסמך של יעקב מצברים יבצע בדיקה מקיפה של המצבר הקיים ורק אם הוא גמור או תקול לחלוטין, תתבצע החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקבמצברים לצורך החלפת מצבר לרכב מרצדס עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך. 

החלפת מצבר למרצדס-בנץ (Mercedes Benz) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר למרצדס-בנץ (Mercedes Benz) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי מרצדס (Mercedes Benz) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

חוק מרפי עובד בכל פעם, באמצע יום העבודה המצבר נגמר. למזלי הגעתי אל יעקב מצברים שחילץ אותי בזמן קצר של תוך פחות משעה. מומלץ בחום!

להזמנת מצבר לרכב מרצדס (Mercedes) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!