יעקב מצברים
החלפת מצבר לניסאן עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב ניסאן ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת ניסאן (Nissan) היא יצרנית רכב יפנית מובילה אשר מתמחה בייצור כלי רכב מסוגים שונים. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי דרך מהירים לבדיקה, טעינה או החלפה של מצברים המתאימים לכל רכבי חברת ניסאן (Nissan) ביניהם ניתן למצוא את ניסאן קשקאי, ניסאן אקס טרייל, ניסאן סנטרה, ניסאן ג'וק, ניסאן מיקרה, ניסאן מקסימה, ניסאן אלטימה, ניסאן ליף, ניסאן e-NV200, ניסאן 370Z, ניסאן GT-R, ניסאן נווארה, ניסאן NV200 ועוד.

רוב דגמי הרכב של ניסאן (Nissan) ידרשו מצבר בעל כוח של 50 אמפר עד 62 אמפר. טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את המצבר והרכב (שנתון, דגם, מנוע וכדומה) ורק במידת הצורך, יבצע החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב ניסאן עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לניסאן (Nissan) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לניסאן (Nissan) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי ניסאן (Nissan) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

הגיע עד אליך בתוך פחות מ - 20 דקות, בדק את המצבר והציע לי כמה מותגים שמתאימים לרכב ניסאן אלמרה. שירות מעולה של 5 כוכבים!

להזמנת מצבר לרכב ניסאן (Nissan) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!