יעקב מצברים
החלפת מצבר לסובארו עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב סובארו ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת סובארו (Subaru) היא יצרנית רכב יפנית אשר מתמחה בייצור רכבי שטח, מכוניות משפחתיות ורכבי ספורט. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי דרך לתיקון, טעינה או החלפה של מצברים אשר מתאימים לכל דגמי חברת סובארו (Subaru) ביניהם ניתן למצוא את סובארו פורסטר, סובארו VX קרוסטרק, סובארו XV, סובארו אימפרזה סדאן, סובארו BRZ, סובארו אאוטבק, סובארו איבולטיס, סובארו B4, סובארו אימפרזה האצ'בק, סובארו לבורג' סטיישן, סובארו WRX STI ועוד.

רוב הדגמים של חברת סובארו (Subaru) ידרשו מצבר בעל כוח של 46 אמפר עד 60 אמפר. טרם ביצוע עבודה כלשהי, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את המצבר הקיים ורק במידת הצורך, תתבצע החלפה של המצבר הישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב סובארו עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לסובארו (Subaru) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לסובארו (Subaru) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי סובארו (Subaru) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

חבר המליץ לי על יעקב מצברים לאחר שהלך לי המצבר ברכב סובארו XV. יעקב הגיע אלי בתוך 20 דקות, החליף את המצבר וגבה מחיר שהיה יותר זול מהמוסך שמטפל לי ברכב.
מומלץ בחום, שירות אישי ומחירים טובים מאוד!

להזמנת מצבר לרכב סובארו (Subaru) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!