יעקב מצברים
החלפת מצבר לסיטרואן עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב סיטרואן ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת סיטרואן (Citroën) היא יצרנית רכב צרפתית אשר נחשבת לאחת מחברות הרכב המובילות בעולם. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי דרך אפקטיביים של בדיקה, הטענה או החלפה של מצברים לכל דגמי סיטרואן (Citroën), ביניהם ניתן למצוא את סיטרואן ברלינגו, סיטרואן C5 איירקרוס, סיטרואן C3, סיטרואן C4 גרנד ספייסטורר, סיטרואן ג'אמפי, סיטרואן ברלינגו מקסי, סיטרואן קקטוס, סיטרואן C3 איירקרוס, סיטרואן C4 ספייסטורר ועוד.

רוב דגמי הרכב של חברת סיטרואן (Citroën) ידרשו מצבר בעל כוח של 62 אמפר עד 72 אמפר. לפני ביצוע העבודה, טכנאי רכב מוסמך של יעקב מצברים יבדוק את המצבר הקיים, סוג הרכב והשנתון – רק במקרים בהם המצבר יאופיין כמצבר תקול/גמור, תתבצע החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב סיטרואן עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לסיטרואן (Citroën) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לסיטרואן (Citroën) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי סיטרואן (Citroën) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

חיפשתי מצבר לרכב סיטרואן c4 פיקאסו, למזלי הגעתי ליעקב מצברים אשר הגיע עד אלי בשביל להחליף את המצבר בתוך 30 דקות. אחלה של בן אדם, מחיר ושירות!

להזמנת מצבר לרכב סיטרואן (Citroën) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!