יעקב מצברים
החלפת מצבר לסקודה עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב סקודה ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת סקודה (Skoda) היא יצרנית רכב צ'כית מובילה בעולם אשר שייך לקונצרן הרכב פולקסווגן (Volkswagen). צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי דרך 24 שעות ביממה לצורך בדיקה, טעינה או החלפה של מצברים המתאימים לכל דגמי סקודה (Skoda), ביניהם ניתן למצוא את סקודה קודיאק, סקודה אוקטביה, סקודה קארוק, סקודה קאמיק, סקודה סופרב, סקודה סקאלה, סקודה אוקטביה ספייס, סקודה פאביה ועוד.

לרוב, הרכבים של חברת סקודה (Skoda) ידרשו מצבר בעל כוח של 50 אמפר עד 70 אמפר בהתאם לסוג הרכב, השנתון ונפח המנוע. לפני התקנה או החלפה של מצבר לרכב סקודה (Skoda), מכונאי הרכב של יעקב מצברים יבצע בדיקה מקיפה ורק במידת הצורך, תתבצע החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב סקודה עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לסקודה (Skoda) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לסקודה (Skoda) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי סקודה (Skoda) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.

להזמנת מצבר לרכב סקודה (Skoda) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!