יעקב מצברים
החלפת מצבר לפולקסווגן עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב פולקסווגן שעושה לך בעיות? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת פולקסווגן (Volkswagen) היא יצרנית רכב גרמנית אשר נחשבת ליצרנית כלי הרכב הגדולה ביותר בעולם. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מתמחה במתן שירותי דרך לבדיקה, טעינה או החלפה של מצברים המתאימים לכל הדגמים של חברת פולקסווגן (Volkswagen) ביניהם ניתן למצוא את פולקסווגן טיגואן, פולקסווגן T-Cross, פולקסווגן גולף, פולקסווגן קראוול, פולקסווגן פולו, פולקסווגן קאדי מאקסי קומבי, פולקסווגן קאדי קומבי, פולקסווגן פאסאט, פולקסווגן טרנספורטר, פולקסווגן אמארוק, פולקסווגן גולף GTI, פולקסווגן פולו GTI, פולקסווגן טרנספורטר קומבי, פולקסווגן טרנספורטר קבינה כפולה, פולקסווגן טוארג, פולקסווגן T-Roc, פולקסווגן אטלס, פולקסווגן קראפטר, פולקסווגן גראנד טיגואן, פולקסווגן מולטיוואן ועוד.

רוב דגמי הרכב של פולקסווגן (Volkswagen) ידרשו מצבר בעל כוח של 55 אמפר עד 100 אמפר. לפני ביצוע פעולה כלשהי על מצבר הרכב שלך, טכנאי הרכב יבדוק את תקינות המצבר, שנתון הרכב, סוג והדגם המדויק של הרכב. החלפה של מצבר ישן בחדש עם אחריות מלאה, תתבצע רק אם המצבר תקול.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לבדיקה, טעינה או החלפה של מצבר לרכב פולקסווגן עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3932724 ונשמח להגיע עד אליך. 

החלפת מצבר לפולקסווגן (Volkswagen) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לפולקסווגן (Volkswagen) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי פולקסווגן (Volkswagen) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

הגעתי ליעקב מצברים לאחר שחיפשתי מצבר לפולקסווגן גולף 2014, יעקב העניק לי תמיכה כבר בטלפון והבטיח להחזיר אותי במהירות שיא לכביש - בתוך 40 דקות, יעקב היה אצלי, בדק את המצבר הישן והחליף אותו בחדש. שירות מעולה במחירים טובים מאוד!

להזמנת מצבר לרכב פולקסווגן (Volkswagen) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!