יעקב מצברים
החלפת מצבר לפורד עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב פורד ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת פורד (Ford Motor Company) היא יצרנית רכב אמריקאית אשר נחשבת לאחת מהיצרניות הגדולות, המובילות והפופולריות ביותר בעולם. טכנאי הרכב של יעקב מצברים מעניקים שירותי דרך מלאים לכל דגמי חברת פורד (Ford) ביניהם ניתן למצוא את פורד קוגה, פורד פוקוס אקטיב טורר, פורד אקספלורר, פורד פוקוס אקטיב X, פורד אדג', פורד פוקוס האצ'בק, פורד מוסטנג פאסטבק, פורד פוקוס סדאן, פורד מוסטנג קבריולה, פורד טרנזיט, פורד F-250, פורד F-350 ועוד.

רוב דגמי הרכב של חברת פורד (Ford) ידרשו מצבר בעל כוח של 60 אמפר עד 80 אמפר. טרם ביצוע העבודה בשטח, טכנאי הרכב יבדוק את מצב המצב הקיים ורק אם הוא שבק חיים לחלוטין, תתבצע החלפה של המצבר הישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב פורד עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לפורד (Ford) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לפורד (Ford) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי פורד (Ford) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

חיפשתי מצבר לפורד אדג' (Ford Edge) ולשמחתי הגעתי ליעקב מצברים. עם יעקב מצברים, פשוט אין סיבה לצאת מהבית, שירות מושלם ומחיר מצויין. תודה רבה, אני אחזור גם בעתיד!

להזמנת מצבר לרכב פורד (Ford) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!