יעקב מצברים
החלפת מצבר לפרארי עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב פרארי שעשה את שלו? – צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים, נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת פרארי (Ferrari) היא יצרנית רכב איטלקית אשר ידועה באיכות הגבוהה של רכביה ובהשתתפותה הסדרתית באליפויות פורמולה 1. מכונאי הרכב של יעקב מצברים מתמחים בהענקת שירותי דרך לכל דגמי פרארי (Ferrari) ביניהם ניתן למצוא את פרארי 488, פרארי פורטופינו קבריולה, פרארי F8 טריבוטו, פרארי GTC4 לוסו, פרארי 488 ספידר, פרארי 812 סופרפאסט ועוד.

רוב דגמי הרכב של פרארי (Ferrari) דורשים מצבר בעל כוח של 55 אמפר עד 100 אמפר. בכל מקרה, לאחר הגעת מכונאי הרכב למקום, המכונאי יבדוק את תקינות המצבר, שנתון הרכב, דגם הרכב והוראות היצרן לפני ביצוע כל עבודה בשטח. אם המצב עשה כבר את המוטל עליו, תתבצע החלפה של המצבר הישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות לבדיקה, טעינה או החלפה של מצברים לרכבי פרארי בבית הלקוח, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לפרארי (Ferrari) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לפרארי (Ferrari) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי פרארי (Ferrari) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

להזמנת מצבר לרכב פרארי (Ferrari) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!