יעקב מצברים
החלפת מצבר לקיה עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב קיה ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת קיה (Kia Motors) היא יצרנית רכב קוריאנית אשר נחשבת לאחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מתמחה במתן שירותי דרך לבדיקה, טעינה או החלפה של מצברים המתאימים לכל רכבי קיה (Kia), ביניהם ניתן למצוא את קיה פיקנטו, קיה נירו, קיה ספורטאז', קיה סטוניק, קיה אקסיד, קיה סלטוס, קיה סיד SW סטיישן, קיה קרניבל, קיה סורנטו, קיה ריו האצ'בק, קיה סיד, קיה אופטימה, קיה טליורייד, קיה סטינגר ועוד.

רוב דגמי הרכב של חברת קיה (Kia Motors) ידרשו מצבר בעל כוח של 62 אמפר עד 100 אמפר בהתאם לסוג הרכב, נפח המנוע והביצועים הנדרשים מהרכב. לפני ביצוע העבודה בבית הלקוח, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את מצב המצבר, הסוג הספציפי שלו ורק במידת הצורך, יחליף אותו במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב קיה (Kia) עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר לקיה (Kia) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לקיה (Kia) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי קיה (Kia) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

התקשרתי ליעקב מצברים בשביל שיחליף לי מצבר לקיה פיקנטו, יעקב הגיע אלי ממש בזריזות וסיים את ההתקנה בתוך דקות. ממליצה עליו בחום.

להזמנת מצבר לרכב קיה (Kia) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!