יעקב מצברים
מצבר לרכב בגבעתיים עד הבית

המצבר כבר לא מתפקד? צריך מכונאי רכב מוסמך להחלפה של מצבר לרכב בגבעתיים? – יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך!

אם נתקעת באמצע הדרך, אין צורך להילחץ, צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי דרך מהירים, מקצועיים ובמחירים משתלמים בגבעתיים והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה. במהלך השנים, עזרנו לאלפי לקוחות בדיוק כמוך, לחזור לשגרת היום/הלילה שלהם בצורה מקצועית, מהירה ופשוטה במיוחד.

יעקב מצברים מפעילה מספר ניידות שירות מקצועיות אשר כוללות מצברים איכותיים אשר מיוצרים על ידי החברות המובילות בעולם. בין חברות המצברים ניתן למצוא את מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH), מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA) או מצברי טיטניום (Titanium). אנו עובדים עם כל חברות המצברים שפועלות בשוק הישראלי, כך שתמיד נוכל לספק מענה נקודתי לבעיה שעומדת לפניך תוך גביית מחירים הוגנים ועם 100% אחריות על העבודה/חלקי החילוף.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים עד הבית בגבעתיים והסביבה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

יעקב מצברים - מצבר לרכב בגבעתיים עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי גבעתיים והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בגבעתיים

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בגבעתיים

מחירים ללא תחרות בגבעתיים

מה הלקוחות מספרים עלינו?

שירות מהיר, אדיב ומקצועי - רואים שיעקב עושה את העבודה עם אהבה לאנשים ולא רק בשביל הכסף. יעקב תודה רבה, ממליצה בחום לכל מי שמתלבט!!!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בגבעתיים, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!