יעקב מצברים
מצבר לרכב בגבעת שמואל עד הבית

המצבר שלך כבר לא מצליח להניע את הרכב? יש לך תוכניות אבל עכשיו הרכב לא מניע? – צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך!

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי דרך (בדיקה, טעינה או החלפה של מצברים, תיקון פנצ'רים וכדומה) כבר יותר מ – 15 שנה לתושבי גבעת שמואל והסביבה הקרובה. הניסיון הרב שצברנו מאפשר לנו להעניק לך שירות מהיר, יעיל ובמחיר הוגן מבלי לנצל את הסיטואציה.

ניידות השירות של יעקב מצברים נמצאות בגבעת שמואל, מכילות את כל הכלים והציוד הנדרש לביצוע העבודה בשטח. בנוסף, כל ניידות השירות של יעקב מצברים מכילות מצברים וחלקי חילוף של מיטב היצרנים, ביניהם ניתן למצוא את מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH) או מצברי טיטניום (Titanium).

לביצוע קריאת שירות בגבעת שמואל לצורך טעינה או החלפת מצבר לרכב, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח להגיע עד אליך.

יעקב מצברים - מצבר לרכב בגבעת שמואל עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי גבעת שמואל והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בגבעת שמואל

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בגבעת שמואל

מחירים ללא תחרות בגבעת שמואל

מה הלקוחות מספרים עלינו?

בתוך 10 דקות מרגע הקריאה יעקב כבר היה אצלי ובתוך 10 דקות נוספות כבר הייתי על הכביש. פשוט שירות מעולה, אין מילים!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בגבעת שמואל, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!