יעקב מצברים
מצבר לרכב בהוד השרון עד הבית

המצבר נגמר? האוטו לא מתניע ואתה נמצא באמצע שום מקום? – אין צורך להיכנס לפאניקה, מכונאי רכב מוסמך מטעם יעקב מצברים בדרך אליך!  

יעקב מצברים מעניק שירות מהיר, איכותי ומקצועי לתושבי הוד השרון והסביבה כבר יותר מ – 15 שנה. אנו מבינים שאף אחד לא מתכנן להיתקע באמצע הדרך עם מצבר גמור, לכן אנו מעניקים שירות תיקון, החלפה והטענה של מצברים 24 שעות ביממה בהוד השרון – לא משנה אם זה אמצע יום העבודה או אמצע הלילה – מכונאי מוסמך מטעם יעקב מצברים יוכל להגיע עד אליך, לתקן את הבעיה ולהחזיר אותך לפעילות מלאה.

צוות המכונאים של יעקב מצברים עובד עם כל המותגים הגדולים ביותר בשוק המצברים. בין החברות המובילות ניתן למצוא מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH), מצברי טיטניום (Titanium), מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER) ועוד.

להזמנת מכונאי רכב עד הבית בהוד השרון, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך! 

יעקב מצברים - מצבר לרכב בהוד השרון עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי הוד השרון והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בהוד השרון

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בהוד השרון

מחירים ללא תחרות בהוד השרון

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בהוד השרון, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!