יעקב מצברים
מצבר לרכב בהרצליה עד הבית

הרכב לא מתניע? המצבר מת? אתה תקוע באמצע הדרך? – יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך! 

יעקב מצברים מעניקים שירותי איתור, תיקון והחלפה של מצברים כבר יותר מ – 15 שנה לתושבי הרצליה והסביבה הקרובה. לא משנה איפה נתקעת, מכונאי רכב של יעקב מצברים ישמח להגיע עד אליך ולחלץ אותך מהמצב עם חיוך.

המכונאים של יעקב מצברים עובדים עם החברות המובילות בישראל ביניהן ניתן למצוא את מצברי טיטניום (Titanium), מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH), מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER) ועוד. צוות המכונאים של יעקב מצברים זמין 24 שעות ביממה לקריאות חירום בהרצליה ומבטיח לך שירות איכותי, מקצועי ואדיב במחירים הטובים ביותר בשוק הרכב.

להזמנת ניידת שירות בהרצליה והסביבה, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3932724. אנו נשמח להעניק לך ייעוץ ראשוני, ללא כל התחייבות מצידך.

יעקב מצברים - מצבר לרכב בהרצליה עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי הרצליה והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בהרצליה

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בהרצליה

מחירים ללא תחרות בהרצליה

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בהרצליה, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!