יעקב מצברים
מצבר לרכב בכוכב יאיר עד הבית

הרכב לא מניע כתוצאה ממצבר גמור או תקול? נשארת תקוע באמצע הדרך? – צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך!

יעקב מצברים מעניקה שירותי תיקון, החלפה או טעינה של מצברים כבר יותר מ – 15 שנה לתושבי כוכב יאיר והסביבה הקרובה. אם נתקעת באמצע הדרך ללא כבלים וללא אפשרות להתניע את הרכב, מכונאי הרכב של יעקב מצברים ישמחו להגיע עד אליך ולחלץ אותך במהרה מהסיטואציה.

ניידות השירות של יעקב מצברים פועלת במשך כל שעות היממה, 24 שעות מסביב לשעון, תוך הקפדה על שירות מקצועי, עמידה בזמנים ומתן מחירים הוגנים ללקוחות. המכונאים המומחים של יעקב מצברים עובדים עם כל חברות המצברים הגדולות, ביניהן ניתן למצוא את מצברי טיטניום (Titanium), מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH), מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER) ועוד.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לבדיקה, החלפה או הטענה של מצבר לרכב בכוכב יאיר והסביבה הקרובה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

יעקב מצברים - מצבר לרכב בכוכב יאיר עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי כוכב יאיר והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בכוכב יאיר

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בכוכב יאיר

מחירים ללא תחרות בכוכב יאיר

מה הלקוחות מספרים עלינו?

יעקב מצברים עושה את ה"אקסטרה מייל" בשביל כל לקוח, כבר פעם שניה שאני מזמין את השירות שלהם ואני פשוט מרוצה מכל רגע. צוות טכנאי רכב מעולים אשר עושים את העבודה במחיר משתלם.

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בכוכב יאיר, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!