יעקב מצברים
מצבר לרכב בכפר סבא עד הבית

המצבר של הרכב הלך לך על הבוקר? מחפש מכונאי רכב מוסמך שיגיע עד לפתח ביתך בכפר סבא? – מכונאי הרכב של יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך!

יעקב מצברים מעניקה שירותי דרך (מכירה, התקנה או החלפה של מצברים) בכפר סבא והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה. הניסיון הרב שצברנו במהלך השנים, מאפשר לנו להעניק לך שירות מהיר, אדיב ומקצועי במיוחד.

לאחר קבלת הקריאה הטלפונית, מכונאי הרכב של יעקב מצברים יצאו אליך עם ניידת שירות אשר עמוסה במגוון רחב של מצברים חדשים ומחודשים של מיטב היצרנים. בין היצרנים המובילים שאנו עובדים איתם ניתן למצוא את מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH) או מצברי טיטניום (Titanium). לאחר הגעה לבית הלקוח בכפר סבא, מכונאי הרכב יבדוק את מצבר הרכב ורק אם המצבר תקול או גמור, תתבצע החלפה של מצבר ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

לקבלת פרטים נוספים על שירות החלפת מצבר לרכב בכפר סבא, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח להיות שם בשבילך!

יעקב מצברים - מצבר לרכב בכפר סבא עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי כפר סבא והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בכפר סבא

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בכפר סבא

מחירים ללא תחרות בכפר סבא

מה הלקוחות מספרים עלינו?

התקשרתי ליעקב מצברים לאחר שהרכב לא הניע לי באמצע יום עבודה עמוס בכפר סבא. יעקב הגיע אלי, בדק את המצבר, הציע לי מספר חלופות והחליף אותו במהירות. תודה רבה על שירות אדיב במחיר מעולה!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בכפר סבא, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!