יעקב מצברים
מצבר לרכב בנתניה עד הבית

נתקעת באמצע הלילה עם רכב שלא מתניע? המצבר מת? – הצוות של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך!

יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, תיקון או החלפת מצברים לתושבי נתניה והסביבה כבר יותר מ – 15 שנה. לצערנו, כמעט תמיד אנו פוגשים את כל הלקוחות שלנו בזמני משבר כאשר הם תקועים בחנייה או ממהרים לצאת למקום כלשהו – לכן, אנו מעניקים שירותי חילוץ, תיקון או החלפת מצברים לרכבים 24 שעות ביממה.

צוות המכונאים של יעקב מצברים בעל ניסיון רב שנים באיתור תקלות, תיקון והחלפה של מצברים של כל סוגי המותגים הגדולים בישראל. בין המותגים הגדולים שאנו עובדים איתם ניתן למצוא את מצברי טיטניום (Titanium), מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH), מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER) ועוד.

צוות המכונאים של יעקב מצברים לא רק יבצעו עבורך עבודה נקייה, שקטה ומקצועית אלא גם יעניקו לך אחריות מלאה, שקט נפשי וידיעה שאתה נמצא בידיים טובות.

לקבלת פרטים נוספים על שירותי חילוץ בנתניה של יעקב מצברים, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 – אנו נשמח לעזור לך, ללא כל התחייבות מצידך! 

יעקב מצברים - מצבר לרכב בנתניה עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי נתניה והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בנתניה

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בנתניה

מחירים ללא תחרות בנתניה

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה, נתקעתי מחוץ לרכב בגלל שהמצבר החליט להפסיק לעבוד 🙂

התקשרתי ליעקב מצברים בנתניה ותוך 20 דקות יעקב הגיע, החליף עבורי את המצבר הישן במצבר חדש. שירות מקצועי במחיר הוגן.

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בנתניה, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!