יעקב מצברים
מצבר לרכב בעין שריד עד הבית

המצבר מקרטע ובקושי מצליח להתניע את הרכב? המצבר שבק חיים בדיוק ברגע הכי לא נכון מבחינתך? – אין צורך להיכנס לפאניקה, טלפון אחד ליעקב מצברים ונגיע עד אליך!

לפעמים נדמה שחוק מרפי אשר טוען "שכל מה שיכול להשתבש, אכן ישתבש" הוא אחד מהחוקים החזקים ביותר במציאות של ימינו. במקרים אלה, אין מה להיכנס לפאניקה, צוות מכונאי הרכב המומחים של יעקב מצברים יכול להגיע עד אליך בתוך 20-40 דקות מרגע הקריאה, לפתור את הבעיה ולסיים את הסיוט במהירות שיא.

יעקב מצברים מעניקה שירותי דרך כבר יותר מ – 15 שנה בעין שריד והסביבה על ידי צוות של ניידות שירות אשר פרוסות באזור. ניידות השירות של יעקב מצברים עמוסות במצברים של היצרנים הגדולים בעולם החל ממצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH), מצברי טיטניום (Titanium) ועוד – כתוצאה מכך, לא משנה מה סוג הרכב שלך, מכונאי הרכב של יעקב מצברים יוכלו לפתור את הבעיה במחירים הוגנים תוך מתן אחריות מלאה (100%) על העבודה/החלקים.

לקבלת שירות 24 שעות ביממה בעין שריד והסביבה הקרובה, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3932724 – ניידות השירות של יעקב מצברים ישמחו לעמוד לרשותך.

יעקב מצברים - מצבר לרכב בעין שריד עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי עין שריד והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בעין שריד

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בעין שריד

מחירים ללא תחרות בעין שריד

מה הלקוחות מספרים עלינו?

התקשרתי בשעה 7 בבוקר אחרי שבאתי לצאת לעבודה וגיליתי שהמצבר הלך. תוך פחות משעה יעקב היה אצלי בבית, החליף את המצבר הישן בחדש ונתן לי לחזור לשגרה. מומלץ לכל מי שמחפש חברה רצינית, מקצועית ואמינה!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בעין שריד, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!