יעקב מצברים
מצבר לרכב בצופים עד הבית

המצבר הלך לך על הבוקר? האוטו לא מתניע ועכשיו נשארת תקוע באמצע הדרך? – יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך!

מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניקים שירותי דרך מקצועיים, מהירים ובמחירים הוגנים כבר יותר מ – 15 שנה לתושבי צופים והסביבה הקרובה. הניסיון הרב שצברנו בתחום הרכב והמצברים השונים, מאפשר לנו להתאים את הפתרון הנכון לכל סיטואציה שעומדת בפנינו.

ניידות השירות של יעקב מצברים עמוסות בכלים, מצברים ומכשור מתקדם אשר נועד לספק לך את השירות המהיר, הטוב והנכון ביותר. בין חברות המצברים המובילות שאנו משווקים, מתקנים וטוענים ניתן למצוא את מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH) או מצברי טיטניום (Titanium).

ניידות השירות של יעקב מצברים זמינות לאורך כל שעות היממה (24/7 מסביב לשעון) כך שלא משנה מתי נתקעת – אנו נוכל להגיע אליך בתוך זמן קצר של 20-40 דקות מרגע הקריאה.

לפתיחת קריאת שירות חדשה בצופים והסביבה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ואחד ממכונאי הרכב המוסמכים של יעקב מצברים ישמח להגיע עד אליך!

יעקב מצברים - מצבר לרכב בצופים עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי צופים והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בצופים

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בצופים

מחירים ללא תחרות בצופים

מה הלקוחות מספרים עלינו?

כרגיל, המצבר הלך לי ברגע הכי פחות מתאים....
התקשרתי ליעקב מצברים ובתוך חצי שעה, החליפו לי מצבר שנפ חדש במחיר מעולה ומבלי לנצל את המצוקה שבה הייתי. מומלצים בחום!!!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בצופים, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!