יעקב מצברים
מצבר לרכב ברמת גן עד הבית

המצבר עשה את שלו ועכשיו צריך להחליף אותו? הרכב לא מתניע בכלל ונשארת תקוע? – יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך!

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מתמחה במתן שירותי דרך למכירה, התקנה או החלפה של מצברים ברמת גן והסביבה כבר יותר מ – 15 שנה. אם נתקעת באמצע הדרך, אנו נוכל להגיע עד אליך, לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולהחזיר אותך לשגרת היום שלך.

מכונאי הרכב של יעקב מצברים מחזיקים בניידת השירות מצברים אשר מתאימים לכל סוגי הרכב בישראל. אנו עובדים עם החברות האיכותיות ביותר בתחום כך שנוכל להציע לך מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH) או מצברי טיטניום (Titanium). כיוון שאנו עובדים עם כל החברות, נוכל להבטיח לך אחריות מלאה על העבודה ומחירים משתלמים במיוחד.

לקבלת פרטים נוספים על שירותי הדרך של יעקב מצברים ברמת גן, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3932724 – אנו עובדים 24 שעות ביממה במטרה להעניק לך שירות אמין, מקצועי ומהיר.

יעקב מצברים - מצבר לרכב ברמת גן עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי רמת גן והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות ברמת גן

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה ברמת גן

מחירים ללא תחרות ברמת גן

מה הלקוחות מספרים עלינו?

ב – 2 בלילה יצאתי מחברים ופתאום הרכב לא הניע לי. מצאתי את יעקב מצברים בגוגל, התקשרתי ויעקב הגיע עד אלי בתוך פחות מחצי שעה. תודה על שירות מהיר, כבר נכנסתי לסרטים עם עצמי, איך אני מסיים את הסיוט הזה...

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב ברמת גן, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!