יעקב מצברים
מצבר לרכב בתל אביב עד הבית

הרכב לא מתניע לך? המצבר הלך ועכשיו נשארת תקוע באמצע הדרך? – יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך!

יעקב מצברים מעניקים שירות מכירה, התקנה או החלפה של מצברים לכל סוגי הרכבים בתל אביב והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה. במהלך השנים, עזרנו לאלפי לקוחות בדיוק כמוך, לחזור לכביש בצורה מהירה, פשוטה וקלה.

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים פרוס לאורכה ורוחבה של תל אביב, כך שנוכל להגיע אליך בתוך זמן קצר של 20-40 דקות מקבלת שיחת הטלפון שלך. כל ניידות השירות של יעקב מצברים מחזיקות מלאי של מצברי ורטה (VARTA), מצברי טיטניום (Titanium), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH) או מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER) כך שלא משנה איזה מצבר מתאים לך – אנו נוכל לספק לך אותו עם אחריות מלאה ובמחיר משתלם.

לקבלת פרטים נוספים על שירותי מכירה, התקנה או החלפה של מצברים בתל אביב על בית הלקוח, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח להעניק לך שירות אדיב, מקצועי ומהיר 24 שעות ביממה.

יעקב מצברים - מצבר לרכב בתל אביב עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי תל אביב והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בתל אביב

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בתל אביב

מחירים ללא תחרות בתל אביב

מה הלקוחות מספרים עלינו?

האמת שלא תיארתי לעצמי שיש שירות כזה, התקשרתי ליעקב מצברים ובתוך פחות מרבע שעה יעקב הגיע אלי. יעקב דאג לכל מה שביקשתי ממנו וגבה מחיר הוגן על שירותיו – מומלץ בחום!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בתל אביב, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!