יעקב מצברים
החלפת מצבר לאיסוזו עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב איסוזו ששבק חיים ועכשיו נתקעת בדרך? – צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים, נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת איסוזו (Isuzu) היא יצרנית יפנית אשר מתמחה בייצור ושיווק כלי רכב פרטיים ומסחריים. מכונאי הרכב של יעקב מצברים מתחזקים ומעניקים שירותי דרך לכל דגמי איסוזו (Isuzu) ביניהם ניתן למצוא את איסוזו דימקס, איסוזו דימקס דאבל קבינה, איסוזו טרופר, איסוזו רודאו, איסוזו פיאצה, איסוזו טראגה, איסוזו באלאט, איסוזו פלורין ועוד.

לעיתים קרובות, דגמי הרכב של איסוזו (Isuzu) דורשים מצבר בעל כוח של 65 אמפר עד 95 אמפר. טרם ביצוע העבודה בבית הלקוח, מכונאי הרכב של יעקב מצברים יבדקו את תקינות המצבר הקיים, דגם הרכב, שנתון הרכב והוראות היצרן המדויקות. במקרה בו המצבר תקול, תתבצע החלפה של המצבר הישן במצבר חדש עם אחריות מלאה.

לקבלת שירותי בדיקה ראשוניים, טעינה או החלפה של מצברים לרכבי איסוזו בבית הלקוח, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3932724 ונשמח להיות שם בשבילך.

החלפת מצבר לאיסוזו (Isuzu) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לאיסוזו (Isuzu) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי איסוזו (Isuzu) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

להזמנת מצבר לרכב איסוזו (Isuzu) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!