יעקב מצברים
החלפת מצבר ליונדאי עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב יונדאי ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

יונדאי (Hyundai) היא חטיבה קוריאנית לייצור רכבים אשר פועלת תחת המותג של קיה (Kia) מוטורס. מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניקים שירותי דרך יעילים, מהירים ואפקטיביים לבדיקה, הטענה או בדיקה של מצברים המתאימים לכל דגמי יונדאי (Hyundai) ביניהם ניתן למצוא את יונדאי איוניק, יונדאי i20, יונדאי טוסון, יונדאי i10, יונדאי קונה, יונדאי אקסנט סדאן, יונדאי וניו, יונדאי אלנטרה, יונדאי סונטה, יונדאי סנטה פה, יונדאי i30, יונדאי i800, יונדאי איוניק EV, יונדאי i30N האצ'בק, יונדאי פליסייד, יונדאי i30N פאסטבק ועוד.

רוב דגמי הרכב של יונדאי (Hyundai) ידרשו מצבר בעל כוח של 50 אמפר עד 80 אמפר. באופן כללי, לפני ביצוע החלפה של מצבר יונדאי (Hyundai) ישן במצבר חדש עם אחריות מלאה, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את המצבר הקיים ויבצע התאמה מלאה לסוג הרכב, השנתון, נפח המנוע וכדומה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב יונדאי עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר ליונדאי (Hyundai) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר ליונדאי (Hyundai) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי יונדאי (Hyundai) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מחברת יעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

להזמנת מצבר לרכב יונדאי (Hyundai) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!