יעקב מצברים
החלפת מצבר למיצובישי עד הבית במחירים ללא תחרות

יש לך מצבר לרכב מיצובישי ששבק חיים באמצע הדרך? – הצוות המקצועי של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

חברת מיצובישי (Mitsubishi) הוא קונצרן רכב יפני אשר נחשב לאחד מתאגידי הרכב המובילים בעולם. מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניקים שירות מלא לרכבי מיצובישי (Mitsubishi) בכל הקשור להתקנה, טעינה או החלפה של מצברים. מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניקים שירות לכל דגמי חברת מיצובישי (Mitsubishi) ביניהם ניתן למצוא את מיצובישי אאוטלנדר, מיצובישי ASX, מיצובישי ספייס סטאר, מיצובישי אקליפס קרוס, מיצובישי אטראז', מיצובישי טרייטון ועוד.

רוב הדגמים של מיצובישי (Mitsubishi) ידרשו מצבר בעל כוח של 60 אמפר עד 70 אמפר. טרם ביצוע העבודה אצל הלקוח, טכנאי הרכב של יעקב מצברים יבדוק את המצבר ורק אם הוא תקול לחלוטין, יבצע החלפה מהירה במצבר חדש עם אחריות מלאה.

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים לצורך החלפת מצבר לרכב מיצובישי עד הבית, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

החלפת מצבר למיצובישי (Mitsubishi) עד הבית

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר למיצובישי (Mitsubishi) עד הבית כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח מזדמן, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות

מצברים מקוריים לרכבי מיצובישי (Mitsubishi) עם 100% אחריות על העבודה

מחירים ללא תחרות

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה גיליתי שאין לי מצבר להמשיך איתו את היוום 🙂 מצאתי את יעקב מצברים בגוגל כשחיפשתי מצבר למיצובישי אאוטלנדר 2017. יעקב הגיע עד אלי, החליף לי את המצבר הישן בחדש ועזר לי לחזור לכביש. שירות אדיב, מקצועי ובמחיר מעולה.

להזמנת מצבר לרכב מיצובישי (Mitsubishi) עד הבית, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!