יעקב מצברים
מצבר לרכב באלפי מנשה עד הבית

מצבר הרכב שבק חיים? הרכב הניע אתמול בערב אבל היום בבוקר הוא כבר עושה בעיות? – אין צורך להיכנס לפאניקה, צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך!

הצוות של יעקב מצברים מעניק שירותי בדיקה, טעינה והחלפה של מצברים באלפי מנשה כבר יותר מ – 15 שנה. ניידות השירות של יעקב מצברים זמינות עבורך לאורך כל שעות היממה, כך שלא משנה אם יום או לילה, אנו נוכל להגיע עד אליך בתוך פרק זמן קצר של 20-40 דקות מרגע הקריאה.

ניידות השירות של יעקב מצברים מתופעלות על ידי מכונאי רכב מוסמכים ומכילות את כל הציוד הנדרש לעבודה. בין החברות שאנו משווקים ומעניקים שירות מלא, ניתן למצוא את מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH) או מצברי טיטניום (Titanium).

להזמנת ניידת שירות של יעקב מצברים באלפי מנשה והסביבה הקרובה, ניתן ליצור עימנו קשר ב –072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך.

יעקב מצברים - מצבר לרכב באלפי מנשה עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי אלפי מנשה והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות באלפי מנשה

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה באלפי מנשה

מחירים ללא תחרות באלפי מנשה

מה הלקוחות מספרים עלינו?

הרכב שלי לא הניע, אז חיפשתי בגוגל החלפת מצבר באלפי מנשה והגעתי ליעקב מצברים. כבר במהלך השיחה, הבנתי שיש לי עסק עם מקצוען אמיתי. יעקב הגיע אלי בתוך פחות מ – 15 דקות והחליף את המצבר הישן בחדש. תודה אלוף!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב באלפי מנשה, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!