יעקב מצברים
מצבר לרכב בגן חיים עד הבית

המצבר שבק חיים ברגע הכי פחות נוח ואין לך כבלים באמצע הדרך? נשארת תקוע באמצע הדרך ורוצה שהסיוט יסתיים? – צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך!

יעקב מצברים היא חברה משפחתית אשר מעניקה שירותי דרך לתושבי גן חיים והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה. במהלך השנים, עזרנו לאלפי לקוחות כמוך, לחזור לעיסוקים והעניינים שלהם בצורה מהירה, פשוטה ומקצועית.

מכונאי הרכב של יעקב מצברים נמצאים באזור גן חיים כך שנוכל להגיע עד אליך בצורה מהירה להחלפה, תיקון או טעינה של מצברים מכל הסוגים. צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים מחזיק בניידות השירות מגוון רחב של מצברים מהחברות המובילות בעולם ביניהם ניתן למצוא את מצברי טיטניום (Titanium), מצברי ורטה (VARTA), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH) או מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER).

לקבלת שירות בדיקה, הטענה או החלפה של מצבר לרכב בגן חיים והסביבה, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ומכונאי רכב יגיע עד אליך בתוך 20-40 דקות מרגע קבלת הקריאה.

יעקב מצברים - מצבר לרכב בגן חיים עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי גן חיים והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בגן חיים

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בגן חיים

מחירים ללא תחרות בגן חיים

מה הלקוחות מספרים עלינו?

מצברים מצוינים, מחירים הוגנים ושירות מקצועי – אין מה לבקש יותר מזה. כיף גדול למצוא אנשים מקצועיים באמצע הדרך.

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בגן חיים, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!