יעקב מצברים
מצבר לרכב בקרית אונו עד הבית

המצבר הלך לך באמצע הדרך ונשארת תקוע באמצע הדרך? צריך מכונאי רכב שיגיע עד אליך 24 שעות ביממה? – יעקב מצברים נמצאים כאן בשבילך! 

ניידות השירות של יעקב מצברים מכילות מצברים, כלים ואביזרים לכל דגמי הרכבים בישראל. אם נתקעת בדרך, טלפון אחד ליעקב מצברים ונוכל להגיע עד אליך בתוך זמן קצר של 20-40 דקות מרגע הקריאה. מכונאי הרכב של יעקב מצברים בעלי ניסיון של יותר מ -15 שנה במכירה, התקנה או החלפה של מצברים בקרית אונו והסביבה הקרובה.

אנו עובדים עם כל חברות המצברים המובילות בעולם, החל ממצברי ורטה (VARTA) ועד מצברי טיטניום (Titanium), מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH) או מצברי וולטה (VOLTA) – כך שלא משנה איזה מצבר נמצא ברכב שלך, צוות המכונאים המיומן של יעקב מצברים יוכל להעניק לך שירות מהיר, מחיר משתלם ואחריות מלאה של 100% על העבודה/החלקים.

להזמנת ניידת שירות אליך, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח להגיע ולהעניק לך שירות הוגן, מקצועי ומהיר 24 שעות ביממה.

יעקב מצברים - מצבר לרכב בקרית אונו עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי קרית אונו והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בקרית אונו

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בקרית אונו

מחירים ללא תחרות בקרית אונו

מה הלקוחות מספרים עלינו?

יעקב אתה אלוף!!!
נתקעתי בלי מצבר בקרית אונו, יעקב אמר לי את המחיר המדויק בטלפון, הגיע בתוך זמן קצר והחליף את המצבר צ'יק צ'ק. כבר שלחתי אליך שני חברים ששאלו אותי במקרה על שירות דומה, מומלץ!!

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בקרית אונו, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!