יעקב מצברים
מצבר לרכב ברמת השרון עד הבית

ממהר לעבודה והאוטו לא מתניע? המצבר שבק חיים בדיוק ברגע הכי לא טוב? – אל דאגה, צוות המכונאים של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך! 

יעקב מצברים מתמחה במכירה, תיקון והחלפה של מצברים לכל סוגי הרכבים, האופנועים והמשאיות ברמת השרון והסביבה כבר יותר מ -15 שנה. במהלך השנים, עזרנו לאלפי לקוחות בדיוק כמוך לחזור לשגרת היום.

יעקב מצברים מתחייבים לזמני הגעה קצרים במיוחד של 20-40 דקות מרגע הקריאה, מחירים הוגנים ומתן אחריות מלאה. צוות המכונאים של יעקב מצברים משתמש במצברים מקוריים בלבד של מיטב החברות בישראל ובעולם. בין החברות המובילות ניתן למצוא את מצברי ורטה (VARTA), מצברי טיטניום (Titanium), מצברי וולטה (VOLTA), מצברי שנפ (Schnapp), מצברי בוש (BOSCH), מצברי ניסן פאוור (NISSAN POWER) ועוד.

לקבלת פרטים נוספים על שירותי תיקון, טעינה או החלפת מצברים ברמת השרון, ניתן ליצור עימנו קשר ב – 072-3932724 ונשמח להעניק לך שירות מהיר, אדיב ומקצועי 24 שעות ביממה. 

יעקב מצברים - מצבר לרכב ברמת השרון עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי רמת השרון והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות ברמת השרון

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה ברמת השרון

מחירים ללא תחרות ברמת השרון

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב ברמת השרון, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!