יעקב מצברים
מצבר לרכב בשרון עד הבית

קמת בבוקר וגילית שהמצבר כבר לא מתפקד? המצבר שבק חיים דווקא ברגע הכי פחות מתאים? – אין מה להיכנס ללחץ מיותר, צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים נמצא כאן בשבילך ב – 072-3932724.

יעקב מצברים מעניקה שירותי דרך אדיבים, מקצועיים ואיכותיים כבר יותר מ – 15 שנה לתושבי השרון והסביבה הקרובה. במהלך השנים, עזרנו לאלפי לקוחות לחזור לשגרת היום שלהם תוך מתן שירות מקצועי במחירים הוגנים.

צוות מכונאי הרכב של יעקב מצברים פרוס לאורך כל אזור גוש דן והשרון, כאשר בין הישובים הנפוצים בהם אנו פעילים ניתן למצוא את רעננה, הוד השרון, הרצליה, נתניה, פתח תקווה, רמת השרון, אבן יהודה, צור יגאל, קדימה-צורן, נווה ימין, אלישמע, רמת גן, תל אביב, חרות, עין שריד, אודים, פרדסיה, תל מונד, בצרה, יעבץ, גבעתיים, קרית אונו, נווה ירק, צופית, צופים, גן חיים, כוכב יאיר, אלפי מנשה, גבעת שמואל, ראש העין, כפר סבא ועוד ישובים רבים אחרים.

מכונאי הרכב של יעקב מצברים עובדים עם חברות המצברים המובילות בעולם (מצברי שנפ, מצברי בוש, מצברי טיטניום ועוד חברות ישראליות ובינלאומיות ) כך שאנו נוכל להציע לך לא רק שירות מעולה אלא גם מצבר חזק מבית טוב שיחזיק לאורך שנים רבות.

לקבלת שירות 24 שעות ביממה לבדיקה, טעינה או החלפה של מצבר לרכב בשרון, ניתן ליצור עימנו קשר ב- 072-3932724 ומכונאי מוסמך של יעקב מצברים ישמח לעמוד לרשותך!

יעקב מצברים - מצבר לרכב בשרון עד הבית

הצוות המקצועי של יעקב מצברים מעניק שירותי חילוץ, בדיקה או החלפת מצברים לתושבי השרון, גוש דן והסביבה הקרובה כבר יותר מ – 15 שנה – אנו לא רואים אותך כעוד לקוח, אלא כבן משפחה שמצטרף למשפחה המורחבת שלנו!

הגעה עד לבית הלקוח - שירות 24 שעות בשרון

מצברים מקוריים עם 100% אחריות על העבודה בשרון

מחירים ללא תחרות בשרון

מה הלקוחות מספרים עלינו?

באמצע יום העבודה המצבר שלי החליט שלא בא לו לעבוד יותר 🙂

התקשרתי ליעקב מצברים שחילץ אותי במהרה מהמצב והחזיר אותי לכביש. כיף לדעת שיש למי לפנות שצריך שירות אמין, מקצועי ואדיב – מומלץ בחום לכל מי שמתלבט.
אבי בן חיים
אבי בן חיים

לשיחה מיידית עם מכונאי רכב בשרון, ניתן ליצור קשר ב – 072-3932724 ונשמח לעמוד לרשותך!